Brand Management

...

Definition of brand
Oktatási prezentáció a márka lényegéről, a márkamenedzsmentben használatos fogalmak szöveges magyarázatával 2011-ből, több mint 35 ezer megtekntéssel.

Importance of branding
This video film explains the business relevance of brands and branding. Almost 8 000 visits.

David Aaker on his book
David Aaker discusses key concepts from his newly-released book, "Brand Relevance: Making Your Competitors Irrelevant..
A 4-minutes video film, uploaded in 2011. Almost 2 000 visits.

David Aaker on the significance of brand
Több mint 15 000 megtekintés a YouTube-on.

Jennifer and David Aaker on the brand
A két világhírű marketingkutató beszélgetése a márkázásról.
Több mint 7 800 megtekintés a Youtube-on.

Brand and usefulness
A márka és hasznosság kapcsolata a terméktervezés tükrében.

Positioning of brands
Hatperces, áttekinthető oktatási prezentáciió a márkapozicionálásról, középpontjában a márkatriád fogalmával, jól érhető szöveges magyarázattal, több mint 46 ezer megtekintéssel.

Brand positioning by pictures and music
Mintegy hétperces, prezi-technológiával készült bemutató, élénk kísérőzenével, beszédes képi anyaggal.

Brand engineering by Keller
Kevin Lane Keller előadása a márkatervezésről, 13 ezer megtekintéssel. Érdekessége a többi között a márka-rezonancia piramisa, amely a márka emocionális építőköveinek fontosságát hangsúlyozza.

Branding of luxury goods by Kapferer
Jean Noel Kapferer´s lecture on the branding of luxury goods, with respect to the strategy, marketing and branding.

Jennifer Aaker on branding
Stanford GSB Professor Jennifer Aaker speaks on the components of developing a strong internal and external brand. Uploaded in 2009. Oveer 3 000 visits.

Keller on brand value and marketing
Kevin Lane Keller, E.B. Osborn Professor of Marketing at the Tuck School of Business, discusses the value of marketing in todays economy. Uploaded in 2009. Over 10 thousand visits.

Tips on the branding for small enterprises
Hatperces rövid prezentáció arról, hogy egészen kis vállalkozás, egészen alacsony költségvetéttel hogyan tud márkát építeni. 2007 óta több mint 12 ezren tekintették meg ezt a bemutatót.

A szerző meggyőzni igyekszik arról, hogy egyszerű gondolkodással, erősen fókuszálva hogyan lehet kisvállalkozásnak is igen erős márkája. Világos, hiteles prezentáció.