5 months
user-image

Egészségkása édesen

(4 személyre)

Hozzávalók:

1 bögre nyers (lehetőség szerint hántolatlan) gabonaszem vegyesen, pl.: zab, búza, árpa, barnarizs
1 bögre víz
2 bögre „töltelék”, pl.:
– 1-2 ek darált mák vagy dió
– feldarabolt magvak, pl.: mandula, dió, mogyoró, stb.
– friss vagy kompót gyümölcsök, pl.: alma, körte, barack, eper, banán, stb.
– aszalt gyümölcsök, pl.: sárgabarack, szilva, meggy, mazsola, füge, stb.
– „Diák csemege” keverék
méz ízlés szerint (elhagyható)

Elkészítése:

A gabona magvakat még este leforrázzuk ugyanannyi forrásban lévő vízzel (1 bögre magvat 1 bögre vízzel) és reggelig állni hagyjuk, hogy megpuhuljanak. Reggel a kásához hozzákeverünk 2 bögrényi tetszőleges adalékot: gyümölcsöket, magvakat, és ha nem találjuk elegendően édesnek, úgy pár kanálka mézet. Minél több adalékot keverünk hozzá, annál egészségesebb lesz. Az egészet jól összekeverjük, és már fogyaszthatjuk is.
* Ez a kása időigényes, ami az elfogyasztását illeti, mert sok rágást igényel, cserébe viszont eléggé laktató.

​​​​​​​http://hungary.orthodoxia.org/hasznos-receptek

Függő kapcsolatok
Megoldások

© 2016 Megoldaskapu.hu Adatvédelmi szabályzat | Használati feltételek | Webhelytérkép