5 months
user-image

Egészségkása sósan

(4 személyre)

Hozzávalók:

1 bögre nyers (lehetőség szerint hántolatlan) gabonaszem vegyesen, pl.: zab, búza, árpa, barnarizs
1 bögre víz
2 bögre „töltelék”, pl.:
– 1-2 ek darált mák vagy dió
– feldarabolt magvak, pl.: tökmag, napraforgómag, pisztácia, stb.

​​​​​​​http://hungary.orthodoxia.org/hasznos-receptek
– párolt, sült vagy nyers zöldségek, pl.: sárgarépa, zeller, petrezselyemgyökér, gomba, zöldborsó, zöldbab, kukorica, paprika, uborka, paradicsom, karfiol, cukkíni, stb.
– hagymafélék: vörös, lila, póré, medvehagyma, stb.
– nyers csírák, csíráztatott magvak, pl.: búzacsíra, stb.
pár kanál hidegen sajtolt növényi olaj, pl.: olíva, tökmag, napraforgó, búzacsíra, lenmag, mák, dió, kukoricacsíra, stb.
só, fűszerek tetszés szerint

Elkészítése:

A gabona magvak elkészítése megegyezik az „egészségkása édesen” receptben leírtakkal. A reggelre megpuhult kásába tetszőleges tölteléket keverünk bele. Minél változatosabb, annál egészségesebb. Reszelhetünk bele nyers sárgarépát, céklát, zellert; kockázhatunk bele uborkát, paradicsomot, paprikát; vagy tehetünk bele gomba, zöldbab vagy karfiolpörköltet, párolt zöldborsót vagy kukoricát, stb. Ízesítsük tetszőleges fűszerrel, pl. salátákhoz készített fűszerkeverékkel, vagy bazsalikommal, hagymával, stb. és sózzuk ízlés szerint. Keverhetünk a kásába néhány kanál hidegen sajtolt növényi olajat is.

Függő kapcsolatok
Megoldások

© 2016 Megoldaskapu.hu Adatvédelmi szabályzat | Használati feltételek | Webhelytérkép