7 é
1,2 E

Utazzon hajóval a munkába!

BKV Zrt.
Budapest Főváros Önkormányzata
Budapesti Közlekedési Központ Zrt.

Ügyfélszolgálat:
A panaszok benyújtásával kapcsolatban a részletes szabályok megtalálhatóak Társaságunk Üzletszabályzatának VIII. Utaspanaszok bejelentésének és kezelésének részletes szabályai pont alatt.

Amennyiben bejelentéssel kíván élni Társaságunk személyszállítási szolgáltatásával kapcsolatban, úgy azt az alábbi módokon teheti meg:

Személyes ügyfélfogadás: 1075 Budapest, Rumbach Sebestyén u. 19-21.

Levelezési cím: 1980 Budapest, Pf. 11.
E-mail cím: bkv@bkv.hu
bkk@bkk.hu
Telefonszám (Call Center): +36 1 3-255-255
A honlapon történt regisztrációt követően az E-Ügyfélszolgálaton keresztül.

d-11 hajójárat

HALLER UTCA - ÚJPEST, ÁRPÁD ÚT
DÉLI IRÁNY
JÚLIUS 2-TÓL

ÚJPEST, ÁRPÁD ÚT - HALLER UTCA
ÉSZAKI IRÁNY
JÚLIUS 2-TÓL

d-12 hajójárat

KOPASZI-GÁT (RÁKÓCZI-HÍD) - RÓMAIFÜRDŐ
DÉLI IRÁNY
JÚLIUS 2-TÓL

RÓMAIFÜRDŐ - KOPASZI-GÁT (RÁKÓCZI-HÍD)
ÉSZAKI IRÁNY
JÚLIUS 2-TÓL

d-13 hajójárat

KOPASZI-GÁT (RÁKÓCZI-HÍD) - RÓMAIFÜRDŐ
DÉLI IRÁNY
JÚLIUS 1-JÉTŐL

RÓMAIFÜRDŐ - KOPASZI-GÁT (RÁKÓCZI-HÍD)
ÉSZAKI IRÁNY
JÚLIUS 1-JÉTŐL