Utazzon hajóval a munkába!
BKV Zrt.
Budapest Főváros Önkormányzata
Budapesti Közlekedési Központ Zrt.
Ügyfélszolgálat:
A panaszok benyújtásával kapcsolatban a részletes szabályok megtalálhatóak Társaságunk Üzletszabályzatának VIII. Utaspanaszok bejelentésének és kezelésének részletes szabályai pont alatt.
Amennyiben bejelentéssel kíván élni Társaságunk személyszállítási szolgáltatásával kapcsolatban, úgy azt az alábbi módokon teheti meg:
Személyes ügyfélfogadás: 1075 Budapest, Rumbach Sebestyén u. 19-21.
Levelezési cím: 1980 Budapest, Pf. 11.
E-mail cím: bkv@bkv.hu
bkk@bkk.hu
Telefonszám (Call Center): +36 1 3-255-255
A honlapon történt regisztrációt követően az E-Ügyfélszolgálaton keresztül.
d-11 hajójárat
HALLER UTCA - ÚJPEST, ÁRPÁD ÚT
DÉLI IRÁNY
JÚLIUS 2-TÓL
ÚJPEST, ÁRPÁD ÚT - HALLER UTCA
ÉSZAKI IRÁNY
JÚLIUS 2-TÓL
d-12 hajójárat
KOPASZI-GÁT (RÁKÓCZI-HÍD) - RÓMAIFÜRDŐ
DÉLI IRÁNY
JÚLIUS 2-TÓL
RÓMAIFÜRDŐ - KOPASZI-GÁT (RÁKÓCZI-HÍD)
ÉSZAKI IRÁNY
JÚLIUS 2-TÓL
d-13 hajójárat
KOPASZI-GÁT (RÁKÓCZI-HÍD) - RÓMAIFÜRDŐ
DÉLI IRÁNY
JÚLIUS 1-JÉTŐL
RÓMAIFÜRDŐ - KOPASZI-GÁT (RÁKÓCZI-HÍD)
ÉSZAKI IRÁNY
JÚLIUS 1-JÉTŐL